Gólzsák – outdoor kampány
Háttér
A SportTV több évre megvásárolta az NBI-es futballmérkőzések közvetítésének jogát. A probléma csak az, hogy a bajnokság színvonala nem éppen a legmagasabb, ezért az igazán elszánt rajongókon kívül olyan sok embert nem vonzanak a közvetítések. Ezért azt a feladatot kaptuk, hogy próbáljunk meg minél több embert leültetni a képernyők elé.
Stratégia
Bármilyen színvonalú is egy bajnokság, ettől függetlenül még szép számmal születnek benne gyönyörű gólok. A gólok szépsége nem feltétlenül függ a mérkőzések színvonalától. Ezért a csatorna kommunikációjában a gólok kapták a főszerepet – az ember végül is ezekből szeretne jó sokat látni.
Kreatív megoldás
Ferenczi István a bajnokság talán leggólerősebb csatára. Emiatt döntöttünk úgy, hogy főszereplővé léptetjük elő. A Moszkva téren vásároltunk egy építésiháló-felületet, és kiraktunk rá egy hatalmas, hálóból készült zsákot tele Nike labdákkal (ahogy a játékosok az edzésre kiviszik a labdákat). A zsákba közel 300 labda fért bele. Azt ígértük, hogy a következő 1 hónapban valahányszor gólt rúg Ferenczi, a zsák mindannyiszor kinyílik, és aki elkapja a benne levő labdákat, az megtarthatja őket.
A meccsek alatt/után folyamatosan nőtt a tömeg a háló alatt, ami nem csoda: Ferenczi mind a négy hétvégén betalált az ellenfél kapujába.